مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-16حوادث

 کشف بیش از 1000 پرنده وحشی از قاچاقچیان حیات وحش خراسان رضوی


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با کشف محموله اخیر پرندگان وحشی در مشهد، آمار کشفیات دراین خصوص از ابتدای سال، از مرز 1000 قطعه گذشت.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: با کشف محموله اخیر پرندگان وحشی در مشهد، آمار کشفیات دراین خصوص از ابتدای سال، از مرز 1000 قطعه گذشت.

تورج همتی با اشاره به اینکه روز گذشته 545 قطعه مینای وحشی از سوی یگان حفاظت محیط زیست استان درحالی کشف شد که متخلف حرفه ای با هدف فروش آنها دربازار پرندگان ، آنها را با اتوبوس از شهرستان زابل به مقصد مشهد منتقل می کرد، گفت: با اطلاع رسانی به هنگام و همراهی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با یگان حفاظت محیط زیست استان، پرندگان مکشوفه که توسط این متخلف حرفه ای درحال قاچاق به کلان شهر مشهد بود در بازرسی کشف و توقیف شد.

وی ضمن اشاره به اینکه پرنده های مکشوفه در دو دستگاه اتوبوس به طرز ماهرانه ای مخفی شده بودند، افزود: هر دو دستگاه اتوبوس به دلیل مضاعف قاچاق کالاهای غیر مجاز توقیف شد .

همتی با بیان اینکه برای متهم، پرونده تخلف تشکیل و برای رسیدگی به جریان افتاده است، خاطرنشان کرد: متاسفانه حدود 45 قطعه از این پرندگان تلف شده بودند و بقیه به مرکز تیمار و نگهداری پرندگان وحشی در پارک پردیسان منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 کشف بیش از 1000 پرنده وحشی از قاچاقچیان حیات وحش خراسان رضوی

 کشف بیش از 1000 پرنده وحشی از قاچاقچیان حیات وحش خراسان رضوی